بخش اطلاع رسانی ( مرکز اطلاع رسانی)


تاریخ ثبت : ۱۷-۰۳-۹۴    موضوع : بخش هاي كتابخانه    امتیاز: 0 از 5  ( مجموع آرا : 0)
بازدید : ۲۶۳۳

بخش اطلاع رسانی ( مرکز اطلاع رسانی)

بخش اطلاع رسانی کتابخانه به منظور پاسخگویی به نیازهای اطلاعاتی مراجعین راه اندازی گردید و در زمینه جستجوی منابع مختلف، تهیه مقالات تمام متن، انجام جستجوهای تخصصی موضوعی، خدمات آگاهی رسانی جاری و ... به ارائه خدمات می پردازد. در این بخش تعداد 51 سیستم رایانه، و 20 عدد هدفون در دو بخش خواهران و برادران، جهت استفاده از اینترنت و سایر خدمات (به صورت رایگان)، در اختیار مراجعان می باشد.

دانشجویان و اساتید گرامی می توانند جهت انجام کلیه امور تحقیقاتی و جستجوهای اینترنتی در زمینه های علمی و پژوهشی به کتابخانه موسسه بخش اطلاع رسانی مراجعه نمایند. این بخش همچنین مجهز به کتابخانه الکترونیکی با بیش از 17000 عنوان کتاب در تمامی زمینه های موضوعی می باشد.

-  مدیریت و روزآمد سازی پرتال کتابخانه در وب سایت موسسه: در این بخش ورود محتوا و به روز کردن اطلاعات از نظر پیوندها، اخبار، برنامه ها و خدمات کتابخانه انجام می پذیرد. امکان جستجو و رزرو منابع کتابخانه به صورت اینترنتی از این بخش امکان پذیر می باشد.

در اين مركز همچنين کارگاههای آموزشی سواد اطلاعاتی از جمله آشنایی با پایگاههای اطلاعات علمی و راهبردهای جستجوی اطلاعات برگزار مي شود.

* ليست نرم افزارهاي موجود در مركز اطلاع رساني موسسه آموزش عالي اقبال لاهوري (جهت نصب و استفاده)




کلمات کلیدی : مرکز اطلاع رسانی ، جستجوهای اینترنتی ، کتابخانه الکترونیکی ، پرتال كتابخانه و مركز اطلاع رساني ، اقبال لاهوري

   پرینت مطلب





ثبت نظر